בחירה של וילונות בעיצוב אישי

וילון לחדר שינה הורים

לקבלת הצעת מחיר זריזה

מלאו את הפרטים הבאים

וילון לחדרי הבית הוא אביזר עם חשיבות רבה ובעל נוכחות גדולה בחלל, אם על חלון קטן או על חלון גדול. וילונות בעיצוב אישי יכניסו לבית טאץ' של עיצוב מרהיב וישנו אותו בצורה משמעותית ולכן, יש לבחור את הווילון בצורה נכונה כך שיתאים לחלל מבחינת הבד, הגודל, הסגנון והעיצוב.

לעצב את הבית ברכות

בעיצוב בית כדאי להביא בחשבון ולהכניס אליו ווילונות בחדרים השונים שעד מהרה ייקחו חלק משמעותי בעיצוב כולו ויוסיפו לחללים את האווירה הרצויה. וילונות בעיצוב אישי מאפשרים לכל אחד לבחור את הווילון על-פי הטעם הייחודי שלו ובהתאמה לסגנון של הבית שברצונו ליצור. דליה וילונות, עם צוות מומחים בעלי ניסיון רב בתחום, מודעים ליתרונות הרבים של וילונות בכלל ווילונות בעיצוב אישי בפרט, ומאפשרים ללקוחות לבחור וילונות בהתאמה אישית על-פי פרמטרים שונים שהבולטים בהם הם סוג הבד, גודלו והתוספות.

הבד הוא בין הפרמטרים החשובים ביותר שכן הוא הנותן את החזות העיקרית והכללית. ישנו מגוון עצום של בדים מעוצבים על-פי האופנה האחרונה והטרנדים השולטים בה אשר מציעים לכם את מיטב הסגנונות בהתאמה אישית לחלל החדר שלכם. וילונות אטומים או שקופים, בדים גסים או עדינים, בדים חסיני אש, בדים בהתאמה למנגנון חשמלי, בדים מכותנה, משי, פשתן ועוד מיני סוגים רבים ומגוונים.

כמו לבד, גם לגודל ולמידות הווילון יש חשיבות רבה. יש לבחור את כמות הבד בהתאם לרוחב החלון ואת אורכו על-פי הקו העיצובי שתרצו כדי שייצור את הרושם שאתם מעוניינים להשיג. יש המעדיפים וילון בגודל מדויק של קו החלון ויש המעדיפים וילון עם כמות גדולה יותר של בד, כדי שיכסה גם את הקיר וייצור מראה מרשים יותר.

מבחינת תוספות לווילונות קיים מגוון עשיר של אביזרים, כמו: חבקים ותופסנים בעיצובים שונים, מוטות הזזה לווילון, מסילות כפולות או צפות ועוד מגוון של תוספות שמעניקות לווילון מראה ייחודי ואסתטי.

וילונות שמעצבים בסטייל

וילונות מסייעים רבות בעיצוב הבית כשהם מעניקים לו מראה מיוחד ומרשים, חמים ונעים כשמעל הכול, שומרים על הפרטיות של דרי הבית וכך, הפכו הווילונות ממוצר פרקטי לצרכי הצללה, למוצר בעל יתרונות רבים בהלבשת הבית. התאמת וילונות בעיצוב אישי לחללים השונים של הבית עלולה לגרום להרבה בלבול המערב החלטות שהן לעתים מורכבות. אך לאחר בחירת הווילונות הנכונים והמתאימים ביותר, חדרי הבית שלכם ייראו כאילו נשלפו ממגזין יוקרתי של עיצוב וסטייל. אז איך בוחרים ומחליטים על הווילון המתאים לכם ביותר? פונים לדליה וילונות המקצוענים שכבר עזרו למאות לקוחות מרוצים.

אצלינו תיהנו ממלאי של וילונות בעיצוב אישי בסגנונות ובעיצובים שונים כך שתמצאו בדיוק את מה שאתם מחפשים בהתאמה מדויקת לחלל שלכם. נשמח לספק לכם שירות וליצור עבורכם וילונות בהתאם לצרכים ולתקציב שלכם, הווילונות נתפרים בהתאם למידות הדרושות, במגוון של בדים יפהפיים וצבעים מרהיבים.

לקבלת הצעת מחיר זריזה

מלאו את הפרטים הבאים

מאמרים נוספים

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן