הצללות וילון

הצללות וילון

לקבלת הצעת מחיר זריזה

מלאו את הפרטים הבאים

הצללות וילון מיועדות לווסת את האור בחללים שונים בבתים במשרדים ובמרפסות השמש. קיים מגוון של הצללות כמו וילונות ורטיקליים למשרד, סוככים עבור מרפסות שמש, תריסים ונציאנים מאלומיניום לעסקים, וילונות גלילה חיצוניים ועוד.

קרני השמש חודרות אל תוך הבית מבעד לחלון ומפריעות למנוחת הצהרים לאור הסנוור המשמעותי שלהן. הפתרון הוא סוככי חלון אשר נחשבים למתקנים היעילים ביותר להצללה עבור חלונות בכל הגדלים, או לחלופין וילונות גלילה זברה מיועדים לווסת את תאורת החדר.

הצללות וילון עם וילונות גלילה לוויסות האור

וילונות גלילה זברה מיועדים להצללה והם מתאימים לוויסות האור ברחבי הבית או המשרד. ויסות האור נעשה בעזרת משיכת השרשרת המעלה ומורידה את בד הווילון על פי הצורך. אפשר לכוון את רמת ההצללה כמו תריס. הווילון עשוי משכבת בד כפולה כל שכבה כוללת פסי רשת שקופים ופסי בד אטומים. בעזרת מרחק החפיפה ביניהם אפשר לקבוע את רמת האור הנחוצה בחלל החדר. שכבות הבד עשויות מחומר ייחודי נגד קרני UV אשר מונע את חדירת החום לחדר.

ניתן גם לשלוט בגובה הווילון כאשר מורידים את הווילון לגובה הרצוי וכל שאר הווילון מוסתר בתוך המנגנון העליון. אפשר לנקותם בעזרת מגבון בלי הצורך לפרק אותם. וילונות גלילה ניתנים להתאמה אישית עבור כל גודל של חלון או צורה, כמו עבור הצללות וילון של חלונות בצורת קשת צורה משולשת וגם עגולה. המבנה הייחודיות והמורכבות שלהם מעניקה לווילונות עמידות וניתן להרכיבם בתוך כל מסגרת או מחוצה לה. כמו כן הם יכולים לשמש כמסכים לדלתות, למרפסות ולחלונות רבים.

וילון תריס ונציאני מאלומיניום מיועד להצללה במשרדים ובחלונות של המטבח. התריס מאפשר הצללה והסתרה בעוצמות אור שונות ומוט דקורטיבי מסייע להורדה ולהרמה של התריס. תריס וונציאני מעץ מעניק מראה כפרי והוא משמש להצללה בכל מקום והוא גם סוג של רהיט הודות לנראות היפה של העץ.

ווילונות ורטיקליים הם ווילונות וותיקים אשר מותאמים לביצוע הצללות וילון במפתחים שונים ורחבים במיוחד. הם יוצרים מצבי הצללה והסתרה רבים ומגוונים, ואף על פי שהם וותיקים הם יוצרים נוכחות מודרנית ועכשווית. וילונות וורטיקליים הם פתרון למפתח אשר רוחבו עולה על גובהו. הוא קיים מבחר של בדים בצבעים שונים בעלי מראה רך ונעים שיתאימו להצללה. הווילונות האלו מתקינים מסילות שאפשר להפעילן ללא חוטים וכך יוצרים אפשרות בטיחותית בעיקר עבור ילדים.

סוככים המתאימים להצללה וקירוי מרפסת?

כאשר מזמינים הצללות וילון עבור המרפסת חשוב להתייחס לגודל ולמבנה המרפסת. במידת ומטרת ההצללה העיקרית היא הגנה מקרני השמש רצוי להזמין סוכך זרועות מתקפל, זהו סוכך אשר מספק הצללה ואפשר להפעילו באמצעות מנוע. בחורף כאשר קרני השמש אינן חזקות ניתן לקפל את הסוכך.

קיים גם סוכך מרקיזה המיועד גם לעונות החמות וגם לעונות הקרות. הוא עשוי להגן על כל שטח גם בימות הגשמים וגם מקרני השמש החמות. באמצעות סוכך המרקיזה ניתן לתחום את המרפסת והוא יוצר סגירה שלה.

 

 

לקבלת הצעת מחיר זריזה

מלאו את הפרטים הבאים

מאמרים נוספים

התחל/י שיחת וואטספ
צריכים עזרה?
הי,
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן